Publicitatea si robotii

In multe industrii, oamenii si robotii au inceput sa colaboreze. In publicitate, de cativa ani buni, robotii sunt folositi din ce in ce mai des pentru a usura atat munca, cat si costurile companiilor. Un prim avanataj al utilizarii robotilor in publicitate este ca acestia isi fac de multe ori treaba mai bine decat sunt oamenii capabili sa o faca. Multi vorbesc deja de faptul ca in publicitate va veni o „apocalipsa” in care omul va urma sa fie inlocuit de roboti.

Viata publicului, dar si a companiilor este mai usoara in ziua de azi datorita inovatiilor din domeniul inteligentei artificiale. Coca-Cola a anuntat ca pe viitor se doreste introducerea robotilor capabili sa compuna singuri muzica spoturilor publicitare a companiei. De asemenea, acestia vor ajunge sa fie folositi pentru postarile pe social media, dar si pentru achizitiile din spatiul media ori pentru scrierea de scenarii. Revolutia publicitatii bazate pe inteligenta artificiala este foarte aproape de realitate. Folosindu-se de algoritmii avansati, robotii sunt capabili sa genereze un plus de valoare. Un exemplu in acest sens sunt vanzarile produse de magazine.

Black Friday aduce de obicei o crestere foarte mare a vanzarilor. De asemenea, zilele de marti si miercuri sunt si ele favorabile vanzarilor. Sambata, spre deosebire de aceste zile ale saptamanii, vanzarile pot cunoaste o scadere si de 40%. Folosindu-se de aceste cunostinte, oamenii pot planifica si stabili un buget necesar campaniilor de publicitate. Un lucru pe care nu-l pot prezice oamenii este ca marketingul digital e foarte diferit in functie de nisa. Aici intervine activitatea inteligentei artificiale care se poate ghida dupa varfurile de vanzari, astfel incat sa prezica urmatoarea crestere a vanzarilor. Robotii pot fi instruiti sa vada tiparele vanzarilor din domeniul online, de aceea este clar ca in anii ce vor veni, multe companii vor adopta robotii in strategiile lor.

Algoritmii bazati pe deep learning este o ramura inovatoare a inteligentei artificiale, foarte asemanatoare creierului uman. Folosind deep learning, masinile pot anticipa anumite lucruri, reactionand mai repede pentru a-si atinge obiectivele. Un alt avantaj major al masinilor este ca acestea nu dorm niciodata, ele fiind capabile sa observe si sa regleze activitatile mereu, in functie de cum se comporta piata.

Sursa

Lasă un răspuns