Oamenii si inteligenta artificiala

Relatia oamenilor cu inteligenta artificiala nu este chiar una dintre cele mai bune. In momentul de fata, oamenii se tem de aceasta noua tehnologie, mai ales datorita faptului ca multi dintre ei considera ca inteligenta artificiala le va lua locurile de munca in viitor. Multe companii au inceput deja sa adopte aceste noi tehnologii, iar un lucru este cert si anume, ca pe viitor, toate domeniile vor ajunge sa incorporeze intr-un fel sau altul noile tehnologii.

O intrebare ramane si anume cum vor putea oamenii sa relationeze cu aceste noi tehnologii astfel incat sa-si sporeasca performanta? Pentru a raspunde la aceasta intrebare, trebuie sa ne gandim la ce poate face un om, spre deosebire de un robot. In primul rand, un om are capacitatea creativitatii si a empatiei, spre deosebire de o masina care nu se poate bucura in momentul de fata de aceste caracteristici. Spre deosebire de oameni, robotii poseda o inteligenta sporita, ei fiind mult mai rapizi decat acestia. Creativitatea si empatia la roboti este intalnita doar in filme.

In ziua de azi, tehnologia este departe de a atinge acest punct. Unele industrii au inceput sa adopte robotii pentru a realiza anumite task-uri. Spre exemplu, in advertising, robotii au inceput sa ocupe o cota destul de mare. Acestia sunt folositi pentru personalizarea mesajelor, ei fiind capabili sa faca acest lucru mult mai bine decat sunt in stare oamenii sa o faca. Avand in vedere faptul ca robotii au inceput sa ia locurile de munca ale oamenilor, apare intrebarea, ce vor face oamenii odata cu avansul tehnologic din ce in ce mai accentuat al robotilor? Se spune ca Coca-Cola deja a inceput integrarea robotilor in sistemele lor de PR. Acestia scriu materiale pentru PR, dar produc chiar si studii de caz.

Ei sunt folositi in foarte multe instante si din ce in ce mai multe companii au inceput sa-i adopte. Revolutia publicitatii este mai aproape ca niciodata, iar avansul tehnologic contribuie destul de mult la acest lucru. Marketingul digital din ziua de azi incearca se personalizeze experienta cumparatorului. Tehnologia poate ajuta cu acest lucru, iar inteligenta artificiala deja isi face foarte bine treaba cand vine vorba despre comunicarea cu clientul.

Sursa

Lasă un răspuns